wtorek, 15 lipca 2014

I Spotkanie Blogerek 19.06.2014 r.

Witam Was serdecznie :)
W końcu w Łodzi odbyło się potkanie blogerek 19.06.2014r (czwartek)
Wiem że mam poślizg z wpisem ale nie miałam wolnej chwili dopiero jak złamałam nogę to może będą wpisy na bieżąco. Tak o to jestem i wracając do wpisu.

Stawiłyśmy się dzielnie o 12:00 do Pijalni Czekolady Wedla na Rynku Manufaktury.
O to plan imprezy i namiary na blogi dziewczyn- każdy znajdzie dla siebie coś miłego i inspirującego.

 
Rozmawiałyśmy o wszystkim i "o niczym", o kosmetykach, tym czym się zajmujemy oprócz pisania bloga. Każda opowiadała co ją skłoniło do pisania bloga. 


Poznałam wiele świetnych dziewczyn oto one :) 
Z naszymi prezencikami od organizatorów:) 


Jednym z nich był PILOMAX

W skład tej torebeczki znajdowały się 2 maski i szampon oraz turban do włosów z grzebieniem (nie długo zacznę testować wiec opisze co i jak)

Następnie torebunia od EVELINE :)


Od EVELINE otrzymałyśmy 3 żele do higieny intymnej, korektor z olejkiem arganowym szminki nr 484 i 483, CC cream, guma  do włosów, lakier dający efekt żelowych paznokci i balsam do ciała 
z olejkiem arganowym. Mam nadzieje że nic ni pomyliłam jak już coś to jak zacznę recenzować to się poprawię tak już jest jak po czasie się opisuje i nie ma się możliwości za bardzo podejść i sprawdzić co i jak.
Jestem bardzo zadowolona i powoli zaczynam testować.


Allepaznokcie
Dostałyśmy - Pilnik do paznokci, lakier (fajna ognista czerwień), odżywka do paznokci z jedwabiem 
i preparat do usuwania skórek.
A tutaj wszystko co dostałam na spotkaniu :)

Jestem bardzo szczęśliwa że mogłam przybyć na spotkanie i tak miło spędzić czas z pięknymi kobietami z którymi łączy mnie jedna pasja  prowadzenia bloga :) 

Dziękuje Was serdecznie dziewczyny i do zobaczenia:)

Co myślicie o prezentach od sponsorów dajcie znać w komentarzach :)

Llayla



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz