środa, 16 lipca 2014

Tusz Maybelline NY THE ROCKET VOLUME EXPRESS


Witam Was serdecznie 

Mam dzisiaj dla Was tusz który nie jest moim faworytem a dlaczego...???
Ponieważ nie lubię tej szczoteczki a dodatkowo mam 2 razy ten sam tusz (jeden sobie kupiłam drugi razem z kredką dostałam od chłopaka)
A tak to nie narzekam ja swoje rzęsy mam długie ale dzięki temu tuszowi są dłuższe i że tak powiem czarne:)
Jakoś nie czuje się dobrze gdy pomaluje rzęsy brązowym tuszem.
A Wy wolicie czarne tusze czy brązowe???


Jeszcze chce wspomnieć że niezbyt ładnie pachnie sorry mam takie zboczenie wszystko wącham i mam nadzieję że kiedyś pojawią się tusze które pachną dla odmiany. To mogło by być ciekawe lakiery już takie są.

  • Tusz jest trwały przez cały dzień utrzymuje się na rzęsach.
  • Rozczesuje dobrze rzęsy ale trzeba się namachać.


Czy bym kupiła no raczej nie sądzę poszukam czegoś innego z inną szczoteczką. Wiem że większości dziewczyn podoba się szczoteczka ale ona jest nie dla mnie.

A Wam odpowiada ten tusz??? 
Dajcie znać w komentarzach.

Llayla



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz