poniedziałek, 16 czerwca 2014

Krem rozświetlający do ciała ORIFLAME

Witajcie kochane robaczki
Mam dla Was tym razem
Krem rozświetlający do ciała z lini VERY ME beach me perfect body glow.
Pojemność 150 ml

Mniej więcej tak wygląda tylko fotka niezbyt za co przepraszam.

Bardzo lekka konsystencja kremu
Bardzo nawilżający
Na lato świetna sprawa 
Zapach przecudowny (brzoskwiniowy) - taki na lato
Jeżeli chodzi o drobinki ja szczerze mówiąc ja ich nie widzę ale mi jakoś znacznie to nie przeszkadza wręcz przeciwnie pasuje mi to.

I powiem tylko tyle że używam bo jako krem pod podkład i powiem że jestem zadowolona zapach tego kremu czuje przez niemalże cały dzień.
Cena w promocji ok 13-15 zł teraz jak sprawdzałam w regularnej 22,90 wiec warto poczekać na promocje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz