środa, 23 kwietnia 2014


Witam serdecznie mam na imię Magda- Layla. Jak każda kobieta uwielbiam długie kąpiele, dobrą książkę i co jeszcze... no oczywiście kosmetyki :) Wiec postanowiłam przyłączyć się do Was. Choć nie umie tak dobrze pisać jak Wy ale będę się starać. 

Kupiłam sobie wczoraj 2 rzeczy mleczko do demakijażu z biedronki i szczotkę do mycia placków z masażerem poużywam i opisze wam czy warto kopić czy nie.


Chciałabym Wam zaprezentować jeden z moich ulubionych kosmetyków z kolorowej.Puki co nie mam co narzekać mam ten produkt już od 2 miesięcy.
Jest to Profesjonalny zestaw korektorów do zadań specjalnych. Znajdują się w pudełeczku 4 kolory różowy, zielony, jasny i ciemny beż. Jestem z niego zadowolona jest ekonomiczny, super się rozprowadza choć wydaje się suchy jak się go rozprowadza to powiem szczerze że taki nie jest. Już tyle go użyłam i jakoś nie widać szczególnie abym go użytkowała. Nie jest drogi no ok 10 zł a teraz w Rossmanie jest zniżka na pudry, fluidy , korektory 49%


(przepraszam za jakość zdjęć ale mój aparacik jest tylko do takich zdolny)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz