wtorek, 29 kwietnia 2014

Ccocoa i milk balsam do ciała pod prysznic



Tup Tup Tup to Ja :)

Jako pierwszy chciałabym Wam przedstawić mój nowy nabytek 

cocoa i milk balsam do ciała pod prysznic- NIVEA



Powiem Wam że oglądając reklamę w TV nie byłam przekonana do zakupu w sumie sama nie wiem dlaczego. Będąc w tamtym tygodniu w Rossmannie stojąc przy kasie z puszeczkami dla moich sierściuchów stały sobie piękne opakowania z tym że produktem w promocyjnej cenie bodajże 12,90 stwierdziłam że wezmę i zobaczę co to za stwór. Ku mojemu zaskoczeniu że zapach ma cudowny jeżeli ktoś lubi ckliwe słodkie zapachy to mu się niewątpliwie spodoba. Powiem Wam że po zastosowaniu nie tylko ładnie pachnie a skóra jest nawilżona chociaż po wyjściu z wanny szybko ten zapach traci na swojej intensywności ale nawilża super na pewno po wykończeniu buteleczko- tubki (problem z nazewnictwem buteleczki) kupię drugą.

Cena w promocji 12.90 :)
Pozdrawiam Was najserdeczniej jak tylko potrafię.

Miała któraś z Was ??? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz