niedziela, 3 sierpnia 2014

Szampon i odżywka do włosów SYOSS

Hej dziewczynki :)

Jak tam u Was ??? Wakacyjne plany zrealizowane ??? U mnie nie tak jak do końca bym chciała ale nie ma co się nad sobą użalać wiec lecimy: Mam tym razem coś dla Was co jednym słowem nie przypadło mi do gustu chociaż moja  mama uwielbia :) Hit czy Kit ??? Jak dla mnie stanowczo KIT 
A dlaczego ?? Przeczytaj dowiesz się :)

Syoss, Keratin Hair Perfection

Szampon do włosów


Szampon Syoss Keratin Hair Perfection przeznaczony dla włosów suchych i bez energii zapewnia pełną odbudowę struktury, miękkość oraz połysk. Uzupełnia keratynę głęboko w komórkach włosów dzięki formule Keratin - Primer. 

Cena: 15zł / 500ml



Kilka słów ode mnie:
No to zaczynam swoje na nie duży minus za plączące się włosy. Drugi minus za mega usztywnienie- czuje że po umyciu mogła bym sobie z włosów irokeza zrobić. Włosy są sztywne takie że mam tak naprawdę problem z ich rozczesaniem. Ja lubię gdy moje włosy są mięciutkie, delikatne takie jak
u dzieci albo jak wychodzicie od fryzjera. Z drugiej strony powiem Wam tak mama moja używa szamponu i jest z niego zadowolona i tu pytanie 
Dlaczego ??? 
Ponieważ ma krótkie włosy i używa zawsze gumy do włosów  wiec dobra alternatywą jest dla niej ten komplecik (szampon i odżywka). Jeżeli lubicie taki efekt to jest coś dla Was a jeżeli macie tak jak ja szkoda kasy zawsze znajdziecie inną alternatywę.




Kilka słów od producenta:

Odżywka Syoss Keratin Hair Perfection przeznaczona dla włosów suchych i bez energii zapewnia 


pełną odbudowę struktury, miękkość oraz połysk, a także ułatwia rozczesywanie. Uzupełnia keratynę


głęboko w komórkach włosów dzięki formule Keratin-Primer.



Kilka słów ode mnie:
Na pomoc niestety nie przyszła odżywka. Wydaje mi się nawet że pogłębiła minusy szamponowe. Co do opisu produktu u mnie sie totalnie nie sprawdził opis fajny ale reszta :( Po odżywce mam problem z rozczesaniem i w sumie tak samo jak jak z szamponem.




Jak u Was się sprawdzają ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz