sobota, 3 maja 2014

Projekt Denko

Tup tup to Ja 
No to nadeszła pora na pierwszy mój PROJEKT DENKO 
Że zaczęłam niedawno jakieś 2 tyg temu to nazbierało się niewiele 
Są to 4 produkty:

1. Scrub do stóp (mięta i aloes) z Avonu - uwielbia ten produkt, ma w sobie małe drobinki ścierający naskórek ma konsystencje gęstego kremu, spoty są po nim gładziutkie i mięciutkie stanowczo polecam tylko szczerze mówiąc nie wiem czy jeszcze jest dostępny. Stawiam na to że naprawdę fajne produkty z Avonu są wycofywane a takie niezbyt się sprawdzające np. u mnie są w sprzedażny.
2. Żel do golenia z Avonu- nie zawahałabym się aby kupić go jeszcze raz. Może zabrzmi to niedorzecznie ale dziewczyny jak byście chciały się golić pod wodą nic prostszego ten żel się do tego w 100 % nadaje a tak poważnie trzeba się trochę namęczyć aby się go pozbyć zmywając wodą ale z drugiej strony nie trzeba go nakładać nie wiadomo ile ale ogolić sobie perfekcyjnie nogi czy co innego chcecie :P
3. Odżywka do włosów farbowanych z Ziaji jest ekonomiczny, włosy są po nim odżywione co do utrzymania się koloru to patrząc na moje to się na nich utrzymują chyba z 3 kolory odcień mahoniu, ciemnego brązu i mój naturalny- nie pytajcie misz masz, artystyczny nieład- czas coś z tym zrobić.  A tak z drugiej strony patrząc na włosy mojej mamy która używa włosy są lśniące, kolor się otrzymuje. I jeszcze chciałam wspomnieć że odżywka ładnie pachnie. 
4. Balsam do ciała z linii Naturals (arbuz)- Naturals to jest teraz jedna linia Avonu którą lubię. Balsam ma lekką (dość płynną) konsystencję, dobrze wchłania się w skórę, ślicznie pachnie, świeżo- na lato stanowczo się nadaje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz