wtorek, 6 maja 2014

linia Solutions

Tup tup to Ja
Witam Cie najserdeczniej jak się da :)

Chciałabym Ci przedstawić 2 produkty z Avonu  
Nawet się nie orientuje czy zmienili szatę graficzną opakowań bo w Avonie często się to zdarza tak jak w przypadku mojej ulubionej mgiełki do ciała ale to kiedy indziej. 
 UWAGA zaczynam 
Przedstawiam Wam ....
Koloryzująco- nawilżający krem na dzień SPF 20


Zalety 
- nawilża rzeczywiście 
-można używać jako bazę pod podkład 
-delikatna konsystencja 
Wady 
- wydaję mi śie że moja buzia jest bardziej szara niż rozświetlona 
Reasumując jak bym miała kopić jeszcze raz to sądzę że bym nie kupiła. 
Kupiłam ten krem będąc jeszcze aktywniejszą konsultantką teraz raczej sporadycznie się udzielam. 
 Żel pod oczy 


Drugim produktem jest krem pod oczy tej samej linii jak poprzedni produkt czyli SOLUTIONS
Jest to żel do pielęgnacji okolic oczu mam jeszcze z tej linii krem na noc ale to kiedy indziej opiszę.
Zalety
- nawilża 
- oczy wyglądają na wypoczęte- ku mojemu zaskoczeniu
Wady
- na temat wad nic nie mogę powiedzieć bo na razie ich nie zauważyłam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz