sobota, 31 stycznia 2015

PROJEKT DENKO GRUDZIEŃ/STYCZEŃ

Witajcie serdecznie 

Już całkowicie poświątecznie przychodzę do Was z kolejnym projektem DENKO GRUDNIOWO-STYCZNIOWYM. Po mojej długiej nieobecności w moich pieleszach domowych wypaprałam znów parę produktów śmiem twierdzić że kilkanaście. I czy to był dobry zakup to się okaże. Nie wiem czy też tak macie że jak już kiedyś czegoś wcześniej używałyście i byłyście z tego zachwycone to sięgając po niego drugi raz macie wrażenie że jakiś chochlik podmienił??? Mi się to już kilka razy zdarzyło. 
Na pierwszy ogień idzie:

Ziaja- kremowe mydło z olejkiem arganowym 

Właściwości:

- łagodnie oczyszcza i pielęgnuje skórę w czasie mycia,
- zawiera substancje o działaniu odżywczym,- delikatne dla skóry, nie powoduje podrażnień,
- tworzy kremową pianę, która uprzyjemnia kąpiel,
- pozostawia skórę pachnącą i zadbaną.

Zawiera Sodium Argan Amphoacetate - naturalny surfaktant, produkowany z trójglicerydów oleju arganowego.

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocomidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco Glucoside, Sodium Arganamphoacetate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Citronellol, Citric Acid.

Cena: 7,45zł / 500ml

To chyba jedno z moich ulubionych mydełek do kąpieli :) Przepięknie pachnie, konsystencja taka jak powinna być (kremowa). Pieni się jak powinno, skóra po umyciu pięknie, świeżo pachnie. Skóra jest zadbana i nawet wydaje mi się że nawilżona:) i chyba o to też chodzi. Jeżeli lubicie łączyć przyjemne z pożytecznym to jest świetny pomysł.
Warto

Avon, Foot Works, Watermelon Exfoliating Foot Scrub

(Scrub do stóp z arbuzem)



Letnia edycja serii Foot Works o zapachu arbuza.
Scrub zawiera sproszkowane pestki arbuzowe i ekstrakt z soczystego arbuza. Zmiękcza
i wygładza szorstką suchą skórę na stopach.

Cena: 16,90zł / 75ml
W promocji był ok za 10 zł

Scrub jak dla mnie był świetny, posiada bardzo dużo drobinek jestem stanowczo na tak. Pięknie pachnie- arbuzami :) używając go wracałam myślami do wakacji bo mi zawsze arbuzy kojarzą się
z wakacjami.

ZIAJA Mydło do kąpieli GUMA BALONOWA



Mydło dla dzieci o zapachu gumy balonowej. Dobrze się pieni tworząc aksamitną,trwałą piane. Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.Łagodnie myje, nie wysusza skóry i nie powoduje podrażnień. Aktywnie wspomaga nawilżenie naskórka.
Nie narusza naturalnego pH skóry.

Skład:
Skład: /Guma Balonowa/: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl GlucoseDioleate, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Limonene, Citral,Citric Acid, CI 16035 (FD&C Red No. 40)


Moje kochane z ulubieńszych ale jak się coś stosuje często to pewnym czasie potrafi się "prze jeść". Nie mówię że do niego nie wrócę bo pozawala się przenieść do czasów dzieciństwa i jako produkt do pielęgnacji ciała spisuje się świetnie. Nie wysusza skóry, ma super konsystencję ani nie za rzadka ani nie za gęstą w sam raz. Fajnie bo opakowanie przezroczyste bo widać ile produktu zostało do końca opakowania, zamknięcie typu klik to wszystko przemawia za produktem :) 
A ja sobie zrobię od niego przerwę na jakiś czas ale jedno jest pewne na pewno wrócę do niego.

Warto

ORIFLAME- woda toaletowa- FIRE



Kilka słów od producenta:
Pasjonujący Fire jest połączeniem zapachu kwiatów z korzennym ciepłem, które tworzą uwodzicielski zapach pozostawiający ogromne wrażenie. Ciepła, orientalna mieszanka rozpoczyna się nutą bratków oraz lilii, następnie uderza akcentami goździka, egzotycznego drewna i ciepłego bursztynu. 30 ml


Zapach ładny ale nie dla mnie. Osoby które lubią słodkie, cytrusowe orzeźwiające zapachy to nie jest to co lubimy tak do końca. To raczej coś dla odmiany bo raz na jakiś czas można coś zmienić.nie są też za ciężkie. Cenowo koło 20 zł a z tej serii już bardziej polecam zapach AIR :) W simie każdy znajdzie dla siebie coś miłego. Perfumy są dość ekonomiczne i długo się utrzymują na skórze.

AVON Advance Techniques z olejkiem arganowym



Moja opinia:

Swojego czasu bardzo się pogniewałam z żelami i szamponami z Avonu pewnie wiecie dlaczego ponieważ żele bardzo wysłuszają skórę a szampony wysuszają skórę głowy i włosy. Zupełnie inaczej jest z tym szamponem z olejkiem arganowym. Pięknie pachnie a'la mentolowo.

COLGATE



Pasty do zębów Colgate moje dwie ulubione sprawdzają się super zgodnie z obietnicami producentów :)

ORGINAL SOURCE- ŻELE POD PRYSZNIC (lemon tea tree, chocolate and mint,chocolate and orange,mint and tea tree.





Swojego czasu kupiłam żele
w Biedronce 2 w cenie ok 12 zł wiec bez zastanowienia wzięłam łącznie 4:

  • lemon tea tree,
  • chocolate and mint,
  • chocolate and orange,
  • mint and tea tree

Przepięknie pachną wszystkie bez wyjątku.
W całej łazience unoszą się piękny zapach. Na pewno u mnie jeszcze zagoszczą.
Co do opakowania trochę ciężko szczególnie mokrymi rękami wycisnąć produkt z pudełka ale dla zapachu, konsystencji warto się lekko pomęczyć:)
Co do konsystencji tego czekoladowo- pomarańczowego konsystencja przypomina mi galaretkę :P
Co do drzewa herbacianego z miętą po umyciu
i w trakcie mydlenia robi się człowiekowi kąpiącemu zimno wiec nie polecam w zimie latem jak najbardziej.

Cudnie pachną, nie wysuszają skóry, opakowanie przezroczyste dzięki któremu widać piękne kolory i ile zostało produktu.

Warto

Oriflame, Discover Parisian Delight, Żel pod prysznic



Discover Parisian Delight – ta linia to połączenie uwodzicielskich a zarazem ciepłych nut toffi i wanilii z uspakajającym aromatem lawendy. Produkty z tej linii działają kojąco na zmysły, odprężają i relaksują. Żel myje i pielęgnuje ciało, a skóra pozostaje odświeżona, jedwabiście gładka i aksamitna w dotyku.
Cena: ok 20zł / 750ml

AVON- PLANET SPA-JAPOŃSKIE SAKE I RYŻ -REWITALIZUJĄCE AMPUŁKI DO TWARZY




Pisałam o nim w poprzednim denku (zapraszam do poczytania wcześniejszych wpisów) i nie zmieniłam zdania co do niego. Tak samo ładnie pachnie, skóra jest rozświetlona i nie wygląda na zmęczoną.
Jestem na tak :)
Czy pojawi się kiedyś u mnie? Zapewne tak ale kolejka w mojej szafce z produktami do twarzy "nie ma końca'. Jedno jest pewne jak nie wycofają z katalogu to zapewne do niej wrócę bo jes ekonomiczna bo są 4 ampułki i jedna starcza na 3-4 razy. 

Warto.

Cenowo jakoś 20-25 zł.

To by było na tyle...


A u Was jaki produkt jest faworytem ???

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam z Ziaji ciasteczkowe mydło do kąpieli,a o zapachu gumy balonowej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ampułki z Avonu wydają się bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zapach gumy balonowej jest raczej nie dla mnie, ale lubię pozostałe zapachy z tej serii. :P

      Usuń